عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 7580
:: بازدید سال : 38569
:: بازدید کلی : 102068

RSS

Powered By
loxblog.Com

کنترلر آبیاری هانتر – کنترلر هانتر – تابلو برق اتوماتیک آبیاری
جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 20:25 | بازدید : 800 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


نازل ها در دو مدل کم فشار (1 تا 4 بار) و پر فشار 6 الی 100 بار می باشند. هر ۲۰۰ الی ۳۰۰ ساعت یکبار روغن را تعویض نمایید. پمپ های گریز از مرکز ولتاژ می توانند مایعات حاوی ذرات جامد را پمپ کنند ، اما هنگام پمپ کردن مایعات حاوی بیش از مقدار کمی بخار ، مکش آنها توسط کاویتاسیون شکسته می شود. هنگام انتخاب یک سیستم، به لحظه توجه کنید. لطفا توجه داشته باشید که هنگام نصب فیلتر، فلش هایی در قسمت بدنه آن وجود دارد که حرکت آب در سیستم را مشخص می کند. یک استارت در داخل کانکتور لاستیکی نصب شده است که یک شیر مخصوص روی آن وجود دارد. چندین کانکتور نیز برای نصب فیلتر مورد نیاز است. تایمر آبیاری نسبت به کنترلر آبیاری هوشمند دارای قیمت پایین تری می باشد از این رو برای مصارف خانگی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار می باشد.

یکی از راه های آسان شدن مدیریت و برنامه ریزی آبیاری استفاده از آبیاری اتوماتیک یا اتوماسیون آبیاری توسط تایمر آبیاری است. ویژگی دیگر دستگاه فوگر آلمانی قابلیت شعله افکنی آن است که تنها در فوگر حرارتی موجود است. برای ساخت آن به یک نوار ساخت و ساز نیاز دارید که با آن اندازه گیری ها انجام می شود و مطابق با مقیاس به نقشه منتقل می شود. وجود یک سیستم کنترل خودکار که عملاً نیازی به تداخل خارجی ندارد. آب ریخته شده در مهپاش با آهنگ خاصی مطابق با تنظیمات تعیین شده، در محیط پخش خواهد شد.دقت داشته باشید که چگالی بخار و شدت پخش آن کمیتهایی هستند که کاربر با استفاده از اهرمهای خاصی و از طریق بدنه وسیله قادر به کنترل آنهاست. از کنترلر آبیاری در راستای اتوماسیون سازی در کشاورزی و به منظور کنترل شیرهای برقی و برنامه ریزی برای آبیاری قطره ای، بارانی و غرقابی باغ ها و مزرعه ها برای آبدهی استاندارد با مناسب ترین روش مصرف آب استفاده می شود. آب با استفاده از یک پمپ فشار قوی به مخزن آب مکیده می شود.

این دستگاه دارای دو چرخ در زیر مخزن 200 لیتری خود است که حمل و نقل و جابجایی آنرا ساده و راحت می کند. آبگیری از پمپ های پیستونی باید از تانکر یا مخزن باشد و نباید قبل از پمپ های پیستونی از پمپ دیگری استفاده شود. افراد متخصص پس از بررسی دقیق و تشخیص جوانب مختلف موضوع، از مهپاش گلخانه با هدف پخش بخار آب و افزایش رطوبت محیط استفاده میکنند. سوای این دو روش، میتوان از کاربرد سیستم مهپاش در بهبود کیفیت هوای محیط کمک گرفت. کارخانجات باز استفاده از سیستم مه پاش نشان دهنده ی افزایش کیفیت کار می باشد. نوار قطره ای روی کانکتورهای استارت نصب می شود. قسمت اصلی سیستم قطره ای شامل عنصری به شکل سیستم تامین آب اصلی نیست. در مرحله بعد، کانکتورهای نواری روی لوله اصلی نصب می شوند. در مرحله بعدی ایجاد آبیاری خودکار سایت با دست، نوار قطره ای سیستم خط لوله نصب می شود. در زیر خشک کن ها یا عناصر خشک کن نساجی اغلب اعمال کننده های درخشش تایرها (همچنین به آن ها ببنده تایر گفته می شود). اگر گیاهان به آبیاری دوره ای نیاز داشته باشند، نصب شیرها مرتبط است. 

لطفا توجه داشته باشید که حداقل قطر برای چنین لوله هایی 32 میلی متر است. منبع اصلی آب اغلب از سیستم لوله کشی یا تجهیزات پمپاژ استفاده می شود. فیلترها در مکان های مختلفی نصب می شوند، اما باید بین سیستم اصلی و منبع تامین آب قرار گیرند. فیلترها مدل های مختلفی دارند، تاشو یا تکه ای هستند. اغلب، فیلترها دارای یک سیستم مشترک هستند. از یک مهره برای محکم کردن کانکتور روی نوار استفاده کنید. رطوبت ساز های پروانه ای از پرکاربرد ترین نوع دستگاه های تولید رطوبت و مه می باشند و برای مه پاشی در مرغداری ها، سالن قارچ، سردخانه و بسیاری از محیط های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از مه پاش مرغداری ، ضدعفونی کردن فضای سالن می باشد. برای ساخت سیستم مه پاش پرسی از شیلنگ های فشار قوی سیم دار استفاده می شود که توسط اتصالات پرسی به هم وصل می شوند و از رایجترین نوع مه پاش مورد استفاده در گاو داری ها، مرغداری ها و گلخانه هاست. نمونه های اولیه این نوع از مه پاش با توجه به مکانیسمی که داشتند کارایی کافی نداشته و غیر استاندارد بوده اند ولی امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب ایجاد مه پاش مرغداری با کارایی فوق العاده عالی شده است به همین دلیل می توان با اطمینان کامل از کارایی آن استفاده کرد.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/


|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16