عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 7581
:: بازدید سال : 38570
:: بازدید کلی : 102069

RSS

Powered By
loxblog.Com

پلی لاکتیک اسید چیست؟ (خواص شگفت انگیز آن را بشناسید)
چهار شنبه 18 آبان 1401 ساعت 13:28 | بازدید : 37537 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

 

پلیول اسید لاکتیک پلیول اسید لاکتیک
انصافا میل به زیبایی یکی از خواسته های انسان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنیم تا به استاندارد زیبایی نزدیک شویم.
چین و چروک روی پوست، حفره‌های غیرعادی بدن، کوچک بودن لب‌ها، سینه‌ها یا باسن در خانم‌ها و نامتقارن بودن بینی و قسمت‌هایی از صورت، همه آن‌هایی هستند که زیبایی ظاهر را تحت تأثیر قرار می‌دهند. بنابراین امروزه تکنیک های درمانی و زیبایی بسیاری وجود دارد که این موارد را حل می کند.
یک راه بسیار ساده و متداول برای کاهش و رفع چین و چروک یا پرکردن فرورفتگی ها، تزریق فیلرها است.
فیلر را می توان به نواحی مختلف صورت تزریق کرد: اطراف چشم، بینی، لب ها، لب ها. علاوه بر این، از فیلرها برای بزرگ کردن سایر اندام ها مانند سینه ها و کلیه ها استفاده می شود.
این پرکننده ها بسته به مواد تشکیل دهنده، عمر مفید، قیمت تزریق و کشور سازنده متفاوت هستند. پرکننده های اسید هیالورونیک، هیدروکسید کلسیم، اسید لاکتیک PL و پرکننده های چربی از انواع پرکننده ها هستند.
من فاطمه حبشی هستم و در این مقاله قصد دارم فیلر اسید لاکتیک و فواید شگفت انگیز آن را به شما معرفی کنم.
عناوین اصلی در این صفحه
پرکننده اسید لاکتیک PL
فیلر Plla یا PL از دسته پرکننده هایی است که اسید لاکتیک را تحریک می کند و تزریق آن با تحریک کلاژن سازی عمیق همراه است. به طور کلی نتیجه تزریق فیلرهای محرک در زمان همان تزریق مشخص نیست، اما پس از دو هفته نتایج به وضوح قابل مشاهده است. در مورد روش های تزریق باید بگویم که تزریق این نوع فیلر باید در 3 جلسه در مدت یک ماه انجام شود. در مورد ماندگاری نیز باید اشاره کنم که کلاژن سازی حاصل از این نوع تزریق فیلر تقریباً 5 سال ماندگاری دارد.
همچنین ببینید: چگونه صورت خود را تمیز می کنید؟
خواص باورنکردنی پرکننده اسید لاکتیک PL
فیلر اسید لاکتیک PL هم اثر حجم دهنده و هم جوان کننده دارد و نسبت به سایر فیلرها ماندگاری بیشتری دارد.
همانطور که گفتم پس از معرفی فیلرها تولید کلاژن عمیق تحریک شده و چرخه تولید کلاژن را تحریک می کند. حتی در پوست قدیمی منجر به رفع چین و چروک و رفع لک هایی مانند سلولیت روی پوست خواهد شد.
از طرفی این فیلر مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو) بوده و به دلیل خواص عالی در سال های اخیر به عنوان جایگزین کرم دور چشم در بیماران مبتلا به ایدز (HIV) مورد استفاده قرار گرفته است.
ماندگاری پرکننده اسید لاکتیک PLLA چقدر است؟
طول عمر فیلرها بسته به عوامل زیادی مانند اندازه تزریق یا نوع و برند فیلر تزریقی متفاوت است. به طور کلی تزریق فیلر یک روش موقت در نظر گرفته می شود. با این حال، ماندگاری پرکننده اسید لاکتیک PL از اکثر پرکننده های موجود در بازار بیشتر است.
ماندگاری این فیلر حدود 25 ماه است اما به دلیل افزایش تولید کلاژن در پوست پس از تزریق این فیلر، اثر تزریق بیشتر شده و تا چندین ماه ماندگاری دارد. (این عدد در بیماران جوان تر به دلیل وجود کلاژن طبیعی پوست بیشتر است.)
لازم به ذکر است که از 24 ماهگی تزریق باعث افزایش تولید کلاژن در بدن می شود که به جوانسازی پوست صورت کمک می کند.
همچنین بخوانید : فواید و عوارض درمارولر برای اسکارهای صورت
تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل دوره تزریق اسید لاکتیک PL
تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل تزریق بین دو تا چهار جلسه است و معمولاً به طور همزمان انجام نمی شود. با این حال، تعداد دفعات بسته به اندازه ناحیه منحنی متفاوت است.
در مورد فاصله بین جلسات هم باید بگویم که باید حداقل یک ماه بین جلسات فاصله بگذارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
نکات مهم برای تزریق اسید لاکتیک PL
نکته بسیار مهم این است که تزریق این فیلر نسبت به سایر فیلرها به مهارت خاصی نیاز دارد و روش تزریق آن با ژل هیالورونیک اسید بسیار متفاوت است. چرا از آنجایی که این ژل فاقد حلال است، در صورت تزریق نادرست، هیچ راهی برای بازیابی شکل آن وجود ندارد. پس باید صبر کنید تا فیلینگ کاملا جذب شود.
برای تزریق این فیلر در نقاطی مانند روده توجه داشته باشید که نمی توان تنها در یک جلسه و با یک لیوان به ناحیه وسیعی مانند روده حجم داد. در عوض، این روش تزریق فیلر عمدتاً برای کاهش سلولیت روی باسن استفاده می شود (در واقع این پرکننده باعث می شود پوست کمتری روی باسن دیده شود). بنابراین با سوراخ کردن این فیلر تاکید می کنم که نباید انتظار باسن جنیفر لوپز را داشته باشید!
پس از تزریق فیلر، فراموش نکنید که محل تزریق را به مدت 5 دقیقه و 5 بار در روز به مدت 5 روز ماساژ دهید تا شکل صحیح خود را حفظ کنید.
همچنین بخوانید : مزایا و مضرات استفاده از رژ لب مایع
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، اسید لاکتیک PL در دسته پرکننده های محرک قرار می گیرد و پس از مدتی تشکیل عمیق کلاژن را افزایش می دهد و بر فرآیندهای بیولوژیکی بدن تأثیر می گذارد. البته باید بدانید که تحریک شیمیایی عمیق بعد از تزریق این فیلر یک شبه اتفاق نمی افتد و نیاز به صبر و حوصله مراجعین دارد اما نگران نباشید معمولا بعد از دو هفته نتیجه را به وضوح خواهید دید و متوجه خواهید شد. تغییرات اولیه در آنجا به شما تزریق می شود.

پلی لاکتیک اسید چیست؟ (خواص شگفت انگیز آن را بشناسید)


|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10