عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 177
:: باردید دیروز : 94
:: بازدید هفته : 177
:: بازدید ماه : 7738
:: بازدید سال : 38727
:: بازدید کلی : 102226

RSS

Powered By
loxblog.Com

آهنگ جدید سینا درخشنده به نام «تیتراژ سریال چشم بندی 2»
پنج شنبه 29 تير 1402 ساعت 5:43 | بازدید : 389 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

متن آهنگ سینا درخشنده تیتراژ سریال چشم بندی 2

مثل یه شعر نگفته مثل یه خواب ندیده

از خروس خون تا دل شب از دل شب تا سپیده

مینویسم از سر سطر ، واسته تو لحظه به لحظه

همه آشتی های دنیا به یه قهرت نمی ارزه

شبا خط خط خط میزنم باز از ستاره مینویسم

مشق خط خطی نمیخوام ، باز دوباره مینویسم

روزی صدبار مینویسم روی کاغذ های کاهی

دل سپردن به سفیدی تن ندادن ، به سیاهی

ابر و آفتاب و ستاره صف کشیدن تا بخندی

قد رویا میشه وقتی چشماتو میبندی

شادی رو همین حوالی غصه رو دور مینویسم

توی مشق های جریم تورو اینجوری مینویسم

مشق خط خطی نمیخوام، باز دوباره مینویسم

روزی صدبار مینویسم ، روی کاغذ های کاهی

دل سپردن به سفیدی تن ندادن ، به سیاهی

آهنگ جدید سینا درخشنده به نام «تیتراژ سریال چشم بندی 2»


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
راهنمای خرید پرینتر
چهار شنبه 21 تير 1402 ساعت 9:33 | بازدید : 49035 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )

راهنمای خرید پرینتر خانگی

یکی از مهم ترین وسایلی که این روزها اکثر خانواده ها به آن نیاز دارند چاپگر است. چاپگرها برای استفاده ساده و حرفه ای استفاده می شوند. انواع مختلفی برای مصارف صنعتی، اداری، دنیای گرافیک و حتی خانگی در بازار وجود دارد. اما در این مقاله در مورد انواع چاپگرهایی که برای مصارف خانگی تولید می شوند صحبت خواهیم کرد. چاپگرهای اغلب سبک، فشرده و ارزان با تکنولوژی ساده اما کاربردی. در اینجا در مورد ویژگی های این چاپگرها صحبت خواهیم کرد. با راهنمای خرید چاپگر خانگی ما همراه باشید.

کدام چاپگر را برای خانه خود بخرم؟

بدون شک، وقتی به دنبال راهنمای خرید چاپگر خانگی هستید، آنچه را که نیاز دارید پیدا کرده اید. اما چه نیازی است؟ اولین سوالی که قبل از انتخاب و خرید باید از خود بپرسید این است که چه چیزی برای این چاپگر نیاز دارم؟

شاید شما از آن دسته والدینی باشید که برای چاپ تکالیف فرزندشان به چاپگر نیاز دارند. شاید شما یک کارگر از راه دور هستید که دفترش جابه جا شده است. شاید شما دانش آموزی هستید که می خواهید کتاب درسی خود را چاپ کنید. در هر صورت بهتر است قبل از بررسی ویژگی های چاپگر خانگی از خود بپرسیم که هدف چیست و چند نفر این چاپگر را خریداری می کنند.

راهنمای خرید پرینتر خانگی - انتخاب بهترین و ارزان ترین

کدام چاپگر برای مصارف خانگی مناسب است؟

قبل از پاسخ به این سوالات، ما به شما کمک می کنیم ابتدا با ویژگی های مختلفی که چاپگرها دارند آشنا شوید و سپس بر اساس پاسخ هایی که به این سوالات می دهید، یک چاپگر خانگی بخرید. البته هنگام انتخاب باید تعدادی معیار را در نظر بگیرید. در زیر به عوامل مهمی می پردازیم که به شما در خرید مناسب ترین چاپگر خانگی کمک می کند.

تکنولوژی چاپ پرینتر خانگی

اولین چیزی که در هنگام خرید چاپگر باید در نظر گرفت، فناوری چاپ آن است. این گزینه مستقیماً بر هزینه های نگهداری و تعمیر چاپگر تأثیر می گذارد. بسته به اینکه برای چه کاری از چاپگر استفاده می کنید و چند بار چاپ می کنید، می توانید بین چاپگر لیزری یا چاپگر جوهر افشان یکی را انتخاب کنید. هر کدام از این دو نوع نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

تکنولوژی چاپ لیزری

خوب، اولین چاپگری که بررسی خواهیم کرد یک چاپگر لیزری است. این پرینترها عملکرد بسیار خوبی برای چاپ متن دارند. اگرچه پرینترهای لیزری را عمدتا در مدل های سیاه و سفید می بینم، اما انواع رنگی و حرفه ای نیز وجود دارد.

پرینتر لیزری خانگی

چاپگرهای لیزری برای چاپ عکس مناسب نیستند. حتی مدل هایی که قابلیت چاپ رنگی را دارند نیز برای این کار خاص طراحی نشده اند. این چاپگرها انتخاب خوبی برای مصارف خانگی هستند. زیرا می توانید روی کاغذهای معمولی چاپ کنید.

پرینترهای لیزری نیز امتیاز خوبی برای سرعت دارند و می توانند با سرعت 9-25 صفحه در دقیقه چاپ کنند (این سرعت بسته به ظرفیت چاپگر می تواند بیشتر باشد). دقت کار این نوع چاپگرها نیز بسیار بالاست و خوانایی متون بسیار بالاست.

تکنولوژی چاپ جوهرافشان

احتمالاً شما یکی از آن دسته از افراد چاپ رنگی هستید. بنابراین انتخاب پرینترهای جوهرافشان برای شما مناسب خواهد بود. اکثر چاپگرهای جوهرافشان متن سیاه و سفید را با سرعتی بین 5 تا 18 صفحه در دقیقه تولید می کنند. در واقع کیفیت کمی پایین تر از پرینترهای لیزری است. اما در مورد چاپ عکس های رنگی واقعاً سنگ تمام نمی گذارند. این چاپگرها همچنین می توانند اندازه های استاندارد کاغذ را چاپ کنند و شما می توانید از فناوری چاپ بی حد و حصر بهره مند شوید.

چاپگر جوهر افشان خانگی

این پرینترها نسبت به پرینترهای لیزری ارزان‌تر هستند، اما هزینه‌های نصب و نگهداری آن بیشتر از پرینترهای لیزری است. یک نکته مهم در مورد چاپگر جوهر افشان این است که در صورت عدم استفاده طولانی مدت، ممکن است هد دستگاه دچار مشکل شود یا چیزی که به عنوان خشک شدن شناخته می شود و نیاز به تعویض دارد، گاهی اوقات با چاپگر ارزان تر است. وجود نخواهد داشت. . قابل استفاده نیست، بنابراین، اگر نیازی به چاپ روزانه یا هفتگی ندارید، انتخاب چاپگر جوهر افشان انتخاب خوبی نیست.

چاپگر تک یا چند کاره

پرینترهای لیزری و جوهرافشان با توجه به کاربردشان به سه دسته تقسیم می شوند.

1- چاپگر یکبار مصرف. این چاپگرها فقط چاپ می کنند.

2- چاپگرهای سه کاره. پرینترهای سه کاره که علاوه بر قابلیت چاپ، اسکنر و کپی نیز هستند.

3- چاپگر چهار کاره: پرینتر چهار کاره علاوه بر چاپ، اسکن و کپی مجهز به سیستم فکس است و می توانید از آن برای فکس نیز استفاده کنید.

چاپگر خانگی چند منظوره

چاپگر سیاه و سفید یا رنگی

تولید پرینترهای رنگی به دو دسته سیاه و سفید و رنگی تقسیم می شود. چاپگرهای سیاه و سفید متن را سیاه و سفید چاپ می کنند و اگر فایل حاوی تصویر رنگی باشد، بدون رنگ سیاه و سفید چاپ می کنند. اگر چاپگر رنگی تصاویر و متن را رنگی چاپ می کند.

آنها چاپگرهای خانگی را بسته به کاربردشان تک رنگ یا رنگی می سازند. برخی از آنها هر دو قابلیت را دارند. اگر چاپگر بتواند در هر دو خروجی چاپ کند، قبل از چاپ از شما می پرسد که آیا رنگی چاپ کنید یا سیاه و سفید.

ممکن است از اندازه چاپ یا اندازه کاغذ بزرگتر استفاده شود

چاپگر خانگی استاندارد با چاپ کاغذ A4 و A3 عرضه می شود. این اندازه برای کارهای روزمره مناسب است.

اگر به یک چاپگر بزرگتر نیاز دارید، باید یک چاپگر بزرگتر بخرید. چاپگرهایی که قابلیت چاپ کاغذهای بزرگ را دارند جزو چاپگرهای صنعتی طبقه بندی می شوند.

چاپ دو رو و یک رو

سیستم چاپ دستگاه به دو نوع چاپ تک رو و چاپ دو رو اتوماتیک تقسیم می شود. در سیستم یک طرفه ابتدا یک طرف کاغذ را چاپ می کنید و برای چاپ روی دیگر باید کاغذ را از دستگاه خارج کنید و طرف بعدی را برگردانید.

اما تکنولوژی سیستم چاپ دو طرفه کار شما را ساده می کند و فرآیند برداشتن کاغذ و برگرداندن آن را به صورت خودکار انجام می دهد. این بدان معناست که لازم نیست کاغذ را به صورت دستی برگردانید و دوباره در چاپگر قرار دهید تا در طرف دیگر چاپ شود.

اتصالات و پورت های چاپگرهای خانگی

از نظر اتصال، چاپگرهای نسل بعدی گاهی از یک یا چند روش اتصال پشتیبانی می کنند. اما چاپگرهای خانگی اغلب به ویژگی های اتصال زیر مجهز هستند.

پورت چاپگر خانگی

USB: این روش یکی از رایج ترین و قدیمی ترین روش های اتصال پرینترهای مختلف است. در اتصال USB به کمک کابل بین چاپگر و کامپیوتر ارتباط برقرار شده و پرینت انجام می شود.

شبکه اترنت: به لطف این عملکرد، می توانید یک چاپگر را به چندین دستگاه متصل کنید. این استفاده برای موقعیت هایی که چندین سیستم از یک چاپگر استفاده می کنند بهترین است.

بی سیم: برای استفاده از چاپگرهای قدیمی، باید یک کابل به رایانه خود وصل کنید. اما با فناوری بی سیم، می توانید اسناد را از تلفن یا رایانه خود بدون نیاز به اتصال به شبکه بی سیم چاپ کنید.

Wi-Fi Direct: این ویژگی عالی است. برای چاپ، دیگر نیازی به اتصال دستگاه ها و چاپگرهای خود به مودم بی سیم ندارید. اما اگر چاپگر سازگار باشد، می‌توانید از طریق Wi-Fi Direct عکس‌ها و اسناد را روی دوربین یا تلفن همراه خود چاپ کنید. مودم بی سیم. انجام دهید چاپگر از طریق Wi-Fi با تلفن یا دوربین شما جفت می شود و چاپ می کند.

چاپ با کیفیت روی چاپگر خانگی

وضوح چاپ استانداردی است که برای نشان دادن کیفیت متن و تصاویر چاپ شده توسط چاپگر استفاده می شود. این استاندارد به عنوان کیفیت چاپ نیز شناخته می شود. واحد کیفیت چاپ dpi و بالاترین سطح آن 1200*1200 می باشد.

چاپگرهای خانگی برندهایی مانند HP و Canon معمولاً از کیفیت چاپ 600 x 600 dpi برای چاپگرهای خود استفاده می کنند.

حداکثر کار ماهانه

چاپگرهای خانگی معمولا بین 1000 تا 50000 چاپ در ماه انجام می دهند. اما شرکت های تولیدی توصیه می کنند از آن برای چاپ بیش از 300-500 بار در ماه استفاده نکنید.

برخی از مدل های کوچکتر فقط 100 تا 250 برگ در ماه چاپ می کنند. استفاده صحیح از سایش و پارگی قسمت های داخلی چاپگر جلوگیری می کند.

علاوه بر این، فراموش نکنید که این چاپگرها در خانه هستند و برای کارهای سطح بالا طراحی نشده اند. اگر می خواهید پرینترهایی با کیفیت بالا داشته باشید، بهترین چاپگر خانگی را تهیه کنید. یا به سراغ مارک های بزرگتر و تخصصی تر چاپگرهای خانگی بروید.

سرعت چاپ چاپگر خانگی

اول از همه باید بدانید که سرعت چاپ رنگی با سیاه و سفید کاملا متفاوت است. حتی پرینترهای لیزری و جوهرافشان نیز سرعت های متفاوتی دارند.

سرعت چاپ برای پرینترهای لیزری سیاه و سفید بین 18 تا 30 صفحه در دقیقه است. اگرچه برای پرینترهای جوهرافشان این مقدار در محدوده 4 تا 10 صفحه در دقیقه تخمین زده می شود.

اگر به دقت و سرعت نیاز دارید، انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان را مقایسه کنید. البته نباید فراموش کرد که برند اچ پی در هر دو نوع پرینترهایی که برای مصارف خانگی تولید می کند سرعت قابل قبولی دارد.

تعداد صفحات قابل چاپ از کارتریج

کارتریج تونر یا مخزن جوهر واقعی چاپگر است. البته این کارتریج ها بزرگتر هستند، قدرت بیشتری دارند. برخی از چاپگرهای خانگی کارتریج های کوچکتری دارند. در نتیجه نمی تواند صفحات زیادی را چاپ کند.

در مقابل، برخی دیگر کارتریج های بزرگی دارند که با آن می توانید 1000 تا 50000 صفحه را چاپ کنید.

اگر در خانه زیاد از چاپگر استفاده می کنید، حتما چاپگری با کارتریج با ظرفیت بالا بخرید. بله، کارتریج ها را می توان با تونر یا جوهر پر کرد (تونر در چاپگرهای لیزری و جوهر در چاپگرهای جوهرافشان). اما معمولا بعد از یک سال باید کارتریج جدید را عوض کنید و استفاده کنید.

هزینه مصرف، نگهداری و تعمیر

فاکتور مهم دیگری که در هنگام خرید چاپگر خانگی باید در نظر گرفت، هزینه مواد مصرفی مانند تونر یا کارتریج جوهر، مواد مصرفی، تعمیرات و هزینه های کلی نگهداری است. ما قطعا به دنبال محصولات کم تعمیر و نگهداری هستیم.

تعمیر و نگهداری پرینترهای خانگی.

در نگاه اول وقتی به قیمت‌ها نگاه می‌کنید، به نظر می‌رسد که هزینه خرید پرینتر لیزری بیشتر از یک پرینتر جوهرافشان است. اما تجربه ثابت کرده است که پرینترهای لیزری با گذشت زمان هزینه کمتری برای کارتریج، تعمیر و تعویض قطعات دارند.

با این حال، نمی توان کیفیت چاپگرهای جوهر افشان را انکار کرد، به خصوص در مورد چاپ رنگی و عکس. در نهایت بسته به میزان بودجه ای که برای خرید چاپگر در نظر گرفته اید، ویژگی های مورد نظر و نحوه استفاده از چاپگر، می توانید بین این دو چاپگر خانگی یکی را انتخاب کنید.

نشان‌های تولیدکنندگان چاپگر

اکنون که بینشی در مورد خرید چاپگر خانگی دارید و با فناوری آنها آشنا شده اید، بد نیست با برندهای آنها آشنا شوید.

برترین برندهای چاپگر خانگی

دو برند HP و Canon در تولید پرینترهای خانگی پیشرو هستند. استانداردهای ساخت این دو برند کاملاً بالا بوده و نسبت به فناوری و کارایی آنها با قیمت های مقرون به صرفه ای عرضه می شوند.

بنابراین اگر قصد خرید یک چاپگر خانگی خوب را دارید، حتما برای این دو برند حساب ویژه ای باز کنید. من مطمئن هستم که آنها شما را ناامید نخواهند کرد.

قیمت پرینتر

اما یکی از بزرگترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید در نظر بگیرید، قیمت چاپگر است. پرینترهای لیزری گرانتر از پرینترهای جوهرافشان هستند. اما از نظر قیمت و نگهداری توضیح داد که هزینه تعمیر و نگهداری پرینتر جوهرافشان بیشتر از پرینترهای لیزری است.

قیمت پرینترهای خانگی با کیفیت از برندهایی مانند کانن یا اچ پی از 5 میلیون تومان شروع می شود و تا 10 میلیون تومان می رسد. در واقع، هر چه چاپگر به روزتر باشد و کارکردها و ویژگی های بیشتری داشته باشد، قیمت آن بالاتر است.

وزن چاپگر خانگی

هنگام خرید چاپگر خانگی، به دلیل اندازه کوچک آنها سبک وزن هستند. وزن آنها معمولا از 4 تا 9 کیلوگرم متغیر است. در مقایسه باید بگوییم که برخی از پرینترهای صنعتی بیش از 20 کیلوگرم وزن دارند.

ابعاد چاپگر خانگی

ما نمی توانیم پارامترهای خاصی را به شما ارائه دهیم. اما به طور کلی چاپگرهای خانگی از نظر ابعاد طراحی شده اند تا بتوانید به راحتی آنها را روی میز قرار دهید.

وزن و ابعاد چاپگر خانگی

بیشتر ابعاد آنها در طول، عرض و ارتفاع به 40 سانتی متر نمی رسد. بنابراین مطمئناً می توانید جایی برای آن در دفتر خود باز کنید.

صفحه نمایش یا پرینتر

چاپ جدید برای نسل هوشمند. یکی از مهم ترین موارد اضافه شده به چاپ های جدید برندهای مختلف، نمایشگر آن است. صفحه نمایش کوچک است. اما گاهی پر و پر رنگ است. عملکرد چاپگر با کمک این مانیتور بررسی می شود.

حافظه خانگی چاپگر

ممکن است تعجب کنید، اما برخی از چاپگرهای HP و Canon دارای رم مخصوص به خود هستند. این حافظه برای انتقال اطلاعات استفاده می شود و سرعت و دقت چاپگر را افزایش می دهد. همچنین می توانید این حافظه را با کمک کارت های حافظه جانبی افزایش دهید. همچنین می توانید این حافظه داخلی را از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ خود به طور کامل پاک کنید. اگر از ویژگی ها و فناوری های جدید در چاپگر خود استفاده می کنید، حافظه خارجی چاپگر خود را در نظر بگیرید.

اخرین حرف

شکی نیست که چاپگرهای خانگی در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده اند. به خصوص که برندهای مختلف و معتبر دنیا مانند اچ پی و کانن عرضه کننده فناوری های نوین هستند. اگر قصد دارید یک چاپگر برای استفاده خانگی نیز داشته باشید، قطعاً به راهنمایی نیاز دارید. در این مقاله به طور خاص به راهنمای خرید چاپگر خانگی پرداختیم و پرینترها را از زوایای مختلف بررسی کردیم.

برای درخواست قیمت و خرید چاپگر خانگی مورد نظر خود با استفاده از لینک زیر به فروشگاه شرکت آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید و لیست پرینترهای با قابلیت دسته بندی بر اساس امکانات و قیمت را مشاهده کنید و از خریدی آسان لذت ببرید. برای قیمت مناسب می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام دهید.

 

مرجع مقاله: راهنمای خرید پرینترهای خانگی


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
بیایید با دستگاه سونوگرافی آشنا شویم
یک شنبه 4 تير 1402 ساعت 7:26 | بازدید : 3596 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


فناوری اولتراسوند در دهه گذشته پیشرفت های زیادی داشته است و در مدل های کوچک، پیشرفته و قابل حمل موجود است. در حال حاضر با پیشرفت علم و فناوری، بسیاری از فرآیندهای تشخیصی و درمانی با کمک اقدامات نظارتی مداخله ای و به ویژه سونوگرافی انجام می شود.


با استفاده از دستگاه سونوگرافی

امروزه خرید دستگاه سونوگرافی دغدغه بسیاری از متخصصان است. متخصصان و متخصصان زنان و زایمان، پوست، مننژیت، درد، پزشکی، ورزش، فوریت های پزشکی، مراقبت های ویژه، مغز و اعصاب، غدد درون ریز، اورولوژی ریه، جراحی و غیره. برای تسهیل تشخیص و مداخلات درمانی به طور کلی از تجهیزات سونوگرافی استفاده کنید. مورد استفاده قرار گرفت.

در تصویربرداری عمومی می توان از تجهیزات سونوگرافی استفاده کرد. تجهیزات تصویربرداری برای تصویربرداری تشخیصی و مراقبت های بهداشتی در بالین بیمار (نقطه مراقبت) استفاده می شود. به طور کلی، از تجهیزات سونوگرافی برای تصویربرداری از اندام های داخلی شکم مانند کبد، کلیه ها و عروق (آئورت، ورید اجوف تحتانی، IVC) استفاده می شود.


انواع تجهیزات سونوگرافی

دستگاه های سونوگرافی به دو نوع ثابت و قابل حمل تقسیم می شوند. این دستگاه از نظر فناوری امواج در سه نوع سونوگرافی سه بعدی، چهار بعدی (تصویر سه بعدی با حرکت زمانی) و سونوگرافی داپلر دسته بندی می شود.

انواع مختلف پروب در روش های مختلف اولتراسوند استفاده می شود. آنالیز ترانس واژینال، محدب، خطی، محدب حجمی و آرایه فازی در روش های مختلف سونوگرافی ترانس واژینال، سونوگرافی معمولی، سونوگرافی یا داپلر رنگی استفاده می شود.


قطعات دستگاه سونوگرافی

تجهیزات سونوگرافی از دو بخش اصلی تشکیل شده است: پروب و مانیتور. پروب ابزاری برای تولید امواج اولتراسوند و ارسال آنها به بدن بیمار و خارج از آن است. معمولا کاوشگر به شکل میکروفونی طراحی می شود که توسط یک کابل به مانیتور متصل می شود. در واقع پروب امواج اولتراسوند را به بدن بیمار می فرستد و پژواک این امواج را دریافت کرده و به سیستم مانیتورینگ و اسکنر می فرستد. پژواک دریافتی توسط یک سیستم کامپیوتری به یک تصویر قابل تشخیص تبدیل می شود که می تواند به عنوان عکس یا فیلم ایجاد شود. اصل کارکرد این دستگاه مشابه تجهیزات سونار در سیستم های نظامی و دریایی می باشد. تجهیزات سونو شامل اجزای زیر است:


مطالعه یا صدا

زوایا (ما کامپیوترها و اعدادی داریم که می توان از آنها برای محاسبه و تعمیر دوربین در نقاط مختلف و اندازه گیری آنها استفاده کرد)

مانیتور: می توانید تصویر منعکس شده امواج صوتی را ببینید.

انواع مطالعات:

سنسور آستر

معاینه اندوکاویت یا واژینال

پروب قفسه سینه

امروزه پروب Pectoral_Liner به طور گسترده در طول بارداری استفاده می شود. معاینه واژینال عمدتاً برای تشخیص بیماری ها در مراحل اولیه استفاده می شود، به عنوان مثال:

خونریزی در اوایل بارداری (مانند خونریزی داخل شکمی، کسانی که دارای EP یا AB ناقص هستند). اما از آنجایی که کیسه حاملگی از تکیه گاه شکم قابل مشاهده نیست، اندام زنانه یک هفته زودتر استفاده می شود. بگذارید کیسه بارداری را ببینند.

از پروب واژینال نیز در اواخر بارداری استفاده می شود: مثلاً برای دیدن وضعیت اسکار سزارین که آیا خوب شده است یا خیر.

از معاینه واژینال زمانی استفاده می شود که بخواهیم بیماری را به موقع تشخیص دهیم. مثال: در آنسفالی



نحوه عملکرد دستگاه سونوگرافی

تصویربرداری این ابزار روش تصویربرداری سیستم سونار می باشد. در این روش امواج اولتراسوند به سمت هدف ارسال می شود و پس از بازگشت، اکو (فیدبک) امواج اولتراسوند اندازه گیری می شود. با اندازه گیری پژواک می توان فاصله، اندازه، شکل و پایداری اجسام هدف و همچنین جنسیت آنها را تخمین زد و تعیین کرد.

در صنعت پزشکی از سونوگرافی برای نظارت بر وضعیت جنین در رحم، دریچه‌های قلب و دیواره‌ها، تشخیص ناهنجاری‌های کبد، کیسه صفرا، کیست‌ها و سنگ‌های مجاری ادراری و کلیه‌ها، سیاهرگ‌ها و غیره استفاده می‌شود. به عبارت ساده، در صنعت پزشکی، از دستگاه اولتراسوند برای نشان دادن تغییرات ظاهری بافت ها، اندام ها، عروق و تشکیلات داخلی استفاده می شود. در یک دستگاه پزشکی اولتراسونیک، کاوشگر به عنوان فرستنده و گیرنده امواج عمل می کند. هنگامی که مبدل بر روی پوست کشیده می شود (یا در برخی موارد وارد بدن می شود)، امواج اولتراسوند به بدن ارسال می شود.

امواج اولتراسوند توسط بافت و مایع داخلی منعکس می شود و چگالی بافت تغییر می کند یا بافت در کنار مایع قرار می گیرد. به بیان ساده، تصور بر این است که رابط بین دو بافت، بافت، مایعات یا گازها امواج اولتراسوند را منعکس می کند. سپس کاوشگر پژواک ها را دریافت می کند، میزان تغییرات را در آنها ثبت می کند و آن داده ها را به یک کامپیوتر و سیستم کنترلی می فرستد که آن داده ها را به تصویر تبدیل می کند. این تصاویر دائما در حال تغییر هستند و می توانند به صورت تصویر یا در زمان واقعی نمایش داده شوند. در سیستم سونوگرافی داپلر، حرکت سلول های خونی باعث تغییر تن امواج صوتی اکو می شود. با این روش پزشک می تواند مسیر و سرعت حرکت سلول های خونی در رگ ها را بررسی کند.

ویژگی های دستگاه سونوگرافی با کیفیت

دقت بالای دستگاه در هنگام عکاسی در هر حالت کاری و دوام کیفیت آن.

یکنواختی و عدم تحریف تصویر مشاهده شده و چاپ شده در حالت های مختلف تصویربرداری.

بدون نویز در فرکانس های شهری

برند معروف دستگاه و سابقه و قابلیت اطمینان شرکت تامین کننده آن



چگونه سونوگرافی انجام دهیم؟

روی تخت دراز کشیده بود. پزشک شما پروب (وسیله ای به اندازه یک ماوس کامپیوتر) را در ناحیه ای که می خواهد معاینه کند قرار می دهد. کاوشگر دستگاه کوچکی است که امواج اولتراسوند تولید می کند و بازتاب آنها را نیز دریافت می کند. یک ژل یا روان کننده لغزنده روی ناحیه ای که پروب با پوست شما تماس می گیرد اعمال می شود تا پروب بتواند راحت تر از طریق پوست حرکت کند و همچنین دید بهتری داشته باشد. پروب با سیم به دستگاه اولتراسوند متصل می شود. سونوگرافی نیز به صفحه نمایش متصل است. امواج صوتی از پروب به بافت‌های بدن فرستاده می‌شود و امواج با برخورد به بافت‌های مختلف به طور متفاوتی منعکس می‌شوند و این اطلاعات به دستگاه اولتراسوند منتقل می‌شود.

پس از پردازش این اطلاعات، دستگاه اولتراسوند تصویر را روی صفحه نمایش می دهد. از آنجایی که کاوشگر در هر ثانیه امواج صوتی تولید می کند و انعکاس هایی را به دستگاه دریافت و ارسال می کند، تصویر روی صفحه نمایش در هر ثانیه تغییر می کند و بنابراین علاوه بر ساختار، حرکت را می توان با سونوگرافی نیز اندازه گیری کرد. پخش زنده از اندام های داخلی بدن به عنوان مثال، در طول معاینه سونوگرافی، می توانید نحوه باز و بسته شدن دریچه های قلب را مشاهده کنید. معاینه یا پزشک شما پروب را در جهات مختلف حرکت می دهد تا مکان خاص را از زوایای مختلف مشاهده و بررسی کند. سونوگرافی بدون درد است و 15-45 دقیقه (بسته به محل معاینه) طول می کشد. تصاویر اولتراسوند را می توان به عنوان عکس یا فیلم ضبط و ذخیره کرد.

 

نتایج اضافی سونوگرافی

هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن سونوگرافی در صورت استفاده طبق دستور وجود ندارد. سال هاست که از سونوگرافی برای تشخیص سلامت جنین و بارداری استفاده می شود. اگر سونوگرافی به درستی و طبق دستور پزشک انجام شود کاملا بی خطر است.

لینک منبع: https://payju.ir/content/مراکز-سونوگرافی-در-شیراز


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
20 عامل موثر که تعداد اسپم ها را افزایش می دهد
جمعه 2 تير 1402 ساعت 14:50 | بازدید : 411 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


20 مورد مفید برای افزایش نرخ اسپم در این مقاله می خواهیم با شما همراه باشیم تا در مورد رتبه بندی هرزنامه ها و دلایل افزایش رتبه با شما همراه باشیم.

امتیاز اسپم چقدر است؟

ممکن است از خود پرسیده باشید که نقاط هرزنامه چیست و افزایش آنها به چه دلیل است.

امتیاز اسپم امتیازی است که گوگل برای وب سایت ها در نظر می گیرد، جالب است بدانید که این عدد توسط گوگل بین 1 تا 5 قابل تشخیص است و میزان بازدید سایت ماز کمی اغراق آمیز و دور از واقعیت است اما تشخیص داده می شود. و متفاوت تنها ابزاری که باید انجام داد، هزارتو کافی است.

امتیازات هرزنامه می تواند به معنای واقعی کلمه برای سایت هایی که از محتوای خوب استفاده نمی کنند یا به روش های مختلف سعی در دستیابی به مخاطبان خود ندارند تغییر کند.

تشخیص سایت شما توسط موتورهای جستجو ارتباط مستقیمی با محتوای سایت شما دارد، به عنوان مثال برای سایت های فروشگاهی و سایت های مبتنی بر محتوا متفاوت است و عناصر شناسایی آن متفاوت است.

بازدیدهای کم و وجود دسته بندی های زیاد و محتوای خالی بازدیدکنندگان را جذب می کند

این یکی از دلایلی است که می خواهید گوگل و بازدیدکنندگان خود را فریب دهید و از تگ ها و متا تگ ها در نتایج جستجو برای نزدیک شدن به نتایج برتر استفاده کنید. برای درک بهتر این موضوع می توانید این مقاله سئو را مطالعه کنید. پست وبلاگ را بخوانید.

2: حذف تعداد کمی از لینک ها و برچسب های داخلی در مقالات

در مقالات مختلف بر اهمیت ساخت تگ ها و لینک های داخلی تاکید کرده ایم، تعداد لینک ها و تگ های بسیار کم یا زیاد توسط گوگل به عنوان یک موقعیت ضعیف داخلی سایت شما در نظر گرفته شده و به مرور زمان صفحات داخلی را برای جذب مخاطب ضعیف می کند. کلمات خود را از نتایج حذف کنید و امتیاز اسپم خود را افزایش دهید.

3: تنوع پایین لینک های ورودی به سایت

تبلیغات خارجی یکی از عواملی است که بر افزایش ترافیک و ارتقای کلمات شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد، اما فراموش نکنید که تنوع لینک های وب سایت شما حتی اگر محدود به چند دامنه باشد بسیار مهم است. و یکی بگیر بسیاری از آنها لینک هایی هستند که تعداد اسپم سایت شما را افزایش می دهند.

4: عنوان مقاله و طول عنوان

سعی کنید تا حد امکان از عناوین مناسب و عناوین کوتاه برای مقالات و برچسب ها استفاده کنید یکی از مواردی که مخاطبان شما را از خواندن مقالات در سایت شما منصرف می کند، عنوان مقالات طولانی است و باعث اسپم شدن سایت شما می شود. همچنین به عنوان موز شناخته می شود

5: تعداد لینک های خارجی خیلی کم یا زیاد است

همانطور که گفتیم، لینک های خارجی برای تبلیغ دهان به دهان و افزایش ترافیک موثر هستند. بدیهی است سایتی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است نباید تعداد زیادی لینک خارجی ثبت شده داشته باشد.

ساخت لینک های خارجی و افزایش تعداد آنها بستگی به فعالیت داخلی وب سایت و طول عمر دامنه دارد، پس یادتان باشد برای شروع ساخت لینک های خارجی و بهینه سازی موقعیت داخلی سایت 1 تا 2 ماه صبر کنید سپس تبلیغات خارجی را شروع کنید و شروع کنید. . تعدادی لینک خارجی ایجاد کنید. از لینک های خارجی زیاد خودداری کنید و به وب سایت خود فرصتی برای افزایش طول عمر خود بدهید. در نظر گرفتن این موضوع از طبقه بندی سایت شما به عنوان هرزنامه جلوگیری می کند.

6: طول آدرس صفحات داخلی سایت

همیشه سعی کنید از URL های کوتاه برای بخش ها و صفحات داخلی استفاده کنید.

7: از دست دادن یک صفحه تماس و نوشتن برای شما

همیشه مجوز لازم برای تماس یا گزارش خطا را برای مخاطب ایجاد کنید، حتی در صفحه 404، منطقه تماس یا ارتباط آنلاین را در نظر بگیرید، یا از مخاطب بخواهید در صورت وجود انتقاد یا پیشنهاد، و پیوند به صفحات دارای آن، آن را برای شما ارسال کند. . منطقه تماس در دسترس آنها قرار دهید و ببینید. این امر تاثیر زیادی در جلب اعتماد و رضایت عموم دارد و باعث می شود گوگل متوجه شود که سایت شما کار می کند و کار می کند.

8: توضیحات متا که خیلی طولانی است و کلمات با کاما زیاد است

در توضیحات متا خود بسیار مراقب باشید. توضیحات متا را در این سایت توضیح داده ایم. توضیحات متا هر مقاله برای جذب بازدید کننده بسیار مفید است و اگر متا توضیحات کوتاهی از مقاله در نظر بگیرید باعث افزایش رتبه مقالات وب سایت می شود. از یک یا دو کلمه استفاده کنید و به صورت نوشتاری و توصیفی تمام کنید. و از کلمات و کاما استفاده کنید.

9: کلمات کلیدی پررنگ و تعداد زیادی لینک تکراری در محتوا.

شاید جالب باشد بدانید که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یا کلمات غیر مرتبط با موضوع مقاله می تواند باعث شود که سایت شما به عنوان اسپم و آسیب پذیر شناخته شود. از آنها دوری کنید و در تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی بسیار مراقب باشید.

10: استفاده از فونت و ادبیات مناسب

گوگل در گذشته در تجزیه متون فارسی کمی ضعیف بود و فقط کلمات را به شکل واقعی در نتایج جستجو نمایش می داد، اما با به روز رسانی بزرگ اخیر خود، ترجمه دقیقی را برای سایت های فارسی زبان در نظر گرفت و متن فارسی را کاملاً تجزیه کرد. و چک، سعی کنید از ادبیات در محتوای مناسب برای مخاطب خود استفاده کنید و از فونت های خوب در محتوا استفاده کنید. ربات های گوگل در تشخیص و کپی متن ساده مشکلی ندارند و این باعث می شود که صفحه به عنوان اسپم زیادی توسط گوگل در نظر گرفته شود.

11: عدم تعادل بین لینک های هدایت شده به سایت شما

پیوندهای خارجی بخشی از سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی است و استراتژی های مهمی وجود دارد که می توان برای دستیابی به بهره وری زیاد از آنها پیروی کرد. یکی از این استراتژی ها ایجاد لینک برای صفحات و مقالات داخلی وب سایت است. ، علاوه بر متن لنگر که به آن فکر می کنید، به صفحه ای که لینک می کنید به رتبه بندی عالی کمک می کند، بنابراین در نظر داشته باشید که پیوندهای خارجی خود را بین صفحات و دسته ها و محتواهای موجود توزیع کنید. کمک به افزایش ترافیک وب سایت این تعادل به صفحات شما قدرت مورد نیاز را به طور منظم می دهد و از افزایش امتیاز اسپم سایت شما جلوگیری می کند.

12: ایجاد لینک در چین و کره

شاید این عنوان برای شما هم تازگی داشته باشد، اما باید بدانید که سایت های چینی و کره ای به دلیل عدم وجود برنامه های جستجوی مناسب گوگل و فاصله زبان شما با پلتفرم های ایرانی، باعث افزایش قابل توجه امتیاز اسپم سایت می شوند. اکثر سایت های چینی به خصوص لینکی برای ارسال گزارش اسپم برای کاربران فارسی و هندی غیر فعال دارند. تا حد امکان از ایجاد تعداد زیادی لینک در این سایت ها خودداری کنید. لینک سازی در سایت هایی با امتیاز اسپم بالا هیچ اثر بازخورد منفی برای سایت شما ندارد و حتما توجه داشته باشید که سایتی که لینک شما در آن قرار دارد باید در آن گنجانده شود، فعالیت و ترافیک خوبی داشته باشد. به طور کلی وبلاگ ها و سرویس های وبلاگ نویسی دارای امتیاز اسپم بالایی هستند، اما به یاد داشته باشید که وبلاگ ایجاد شده باید دارای فعالیت و محتوای خوبی باشد. لازم به ذکر است که در برخی از وب سایت ها لینک ایجاد می شود. دانشگاه ها و دولت های هند و چین باعث افزایش قابل توجه اسپم ها و حتی جریمه ای برای کلمات شما خواهند شد.

13: عدم تعامل بین سایت و شبکه های اجتماعی موجود در سایت

هر سایتی برای داشتن دید بهتر و افزایش بازدید و بهبود دهان به دهان نیاز به فعالیت مداوم در شبکه های اجتماعی دارد. اگر صفحه ای در یک شبکه اجتماعی دارید، حتما فعالیت آن را به صفحه خود پیوند دهید.

14: استفاده بیش از حد از لینک های خارج از سایت در مطالب و مقالات

همانطور که در مقالات قبلی گفته شد، ساخت لینک از سایت های خارجی رتبه وب سایت شما را بسیار افزایش می دهد، اما فراموش نکنید که تعداد این لینک ها باید کنترل شده و به 1-2 عدد محدود شود.

15: سطح کیفیت لینک های خارجی در مقالات

هنگام لینک دادن به سایر دامنه های مقاله، حتما دامنه های با کیفیت و مرتبط را انتخاب کنید، این دامنه ها مانند: ویکی پدیا، آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت دارای قدرت خوب و مقالات پر مغز هستند. لازم به ذکر است کلمه ای که به این دامنه ها لینک می دهید مرتبط است و قبل از اینکه کلمه را لینک کنید کلمه مورد نظر را در این سایت ها جستجو کنید و اگر مطلبی در این مورد وجود داشت انجام دهید کار باعث تقویت دامنه شما می شود. به عبارت بیشتر و به عنوان هرزنامه شناسایی نمی شود

16: از آمار گوگل آنالیتیکس استفاده نکنید و خطاها را بررسی کنید

اگر قصد دارید یک وب سایت ایجاد کنید، مطمئن شوید که گوگل آنالیتیکس را پس از ایجاد وب سایت نصب کرده اید. این ابزار فعالیت های مداوم در سایت شما را شناسایی می کند و برای گوگل اهمیت ویژه ای دارد.

17: در آدرس صفحه و مقاله از اعداد استفاده نمی شود

از ایجاد اعداد منحصر به فرد در URL های جداگانه خودداری کنید زیرا این کار امتیاز اسپم سایت شما را خیلی سریع افزایش می دهد.

18 نام دامنه را تا حد امکان کوتاه انتخاب کنید و از اعداد استفاده نکنید

19: کلمات سمی را تکرار کنید

از شلوارهای کوتاه، 18 کلمه ای، داروهای خاص، بازی با صحنه های پورن در نام و برچسب دسته ها خودداری کنید و از تکرار در مقالات خودداری کنید.

20: استفاده از پروتکل امن HTTPS ناموفق بود.

این پروتکل برای سایت هایی که نگران اطلاعات مخاطبان خود هستند بسیار ضروری است و عدم استفاده از آن باعث افزایش بسیار زیاد میزان اسپم می شود.

برداشت شده از:  https://blogten.ir/20-spam-score/


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
9 ویژگی کلیدی Yoast SEO
پنج شنبه 1 تير 1402 ساعت 19:14 | بازدید : 432 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


9 ویژگی مهم Yoast SEO بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اصولی است که به شما در بهبود سایت و رتبه بندی آن کمک می کند. افزونه Yoast SEO برای وردپرس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت ها باشد. در ادامه این مقاله 9 ویژگی مهم ابزار SEO Yoast را توضیح خواهیم داد. با وبلاگ همراه باشید.

سئو شما هستید

با استفاده از این ابزار می توانید به بهینه سازی محتوا و وب سایت خود کمک کنید و همچنین به عنوان یک پلتفرم آموزشی که توصیه های حل مسئله را ارائه می دهد نیز شناخته می شود.

چرا Yoast SEO؟

این ابزار بیشتر از اینکه به شما کمک کند یک سایت بهینه سازی شده را داشته باشید.

این افزونه می تواند به عنوان یک ابزار یادگیری مورد استفاده قرار گیرد زیرا به شما پیشنهاداتی در مورد نحوه حل مشکلات می دهد

تنظیمات آن همچنین به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش لینک های سایت شما می دهد

ساختار پاراگراف

Yoast SEO ساختار پاراگراف شما را برای ایجاد محتوای بهتر و بهینه تجزیه و تحلیل می کند. این شامل اطمینان از اینکه پاراگراف ها طولانی نیستند، جملات کوتاه هستند و کلمات انتقالی در جای خود قرار دارند، می شود.

این ابزار به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

اگر مشتری شما نتواند محتوا را درک کند، می توانید آن مشتری را برای همیشه از دست بدهید و همچنین متقابلاً، اگر محتوا آسان و قابل درک باشد، مشتریان زیادی را مادام العمر جذب خواهید کرد و فروش زیادی را تجربه خواهید کرد.

کلمات کلیدی یا چگالی

تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در یک مقاله یا محتوایی تکرار می شود، تراکم کلمه نامیده می شود. یکی از ویژگی های بارز این افزونه وردپرس بهترین تشخیص و توصیه برای کلمات کلیدی شماست

علاوه بر این، استفاده از مقادیر کم کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت شما مناسب نیست و باید به عنوان یک استاندارد متعادل باشد. با کمک افزونه Yoast می توانید ببینید که چه تعداد از کلمات کلیدی در محتوا استفاده می شود، با استفاده از کلمات کلیدی خیلی زیاد یا خیلی کم.

توانایی خواندن

جالب است بدانید محتوایی که به راحتی خوانده می شود، میزان ماندگاری و بازدید بیشتری دارد.

افزونه Yoast SEO برای وردپرس ساختار پیشنهاد شما را تجزیه و تحلیل می کند و مطمئن می شود که پست های قابل خواندن ایجاد می کنید.

این امر باعث می شود تا عموم مردم محتوای سایت شما را بهتر درک کنند و منجر به ماندگاری و خواندن کامل مطالب می شود.

توضیحات متا

به زبان ساده، توضیحات متا یا متا توضیحات خلاصه ای از محتوای وب سایت را در نتایج جستجو در زیر لینک های جستجو نشان می دهد که برای جذب بازدیدکننده و سئوی وب سایت بسیار مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این افزونه این است که به شما امکان ایجاد، تنظیم و ویرایش متا توضیحات را می دهد و در صورت کامل بودن محتوا، یک خط سبز با نوار رنگی نشان می دهد.

پشتیبانی لینک

می‌دانید که لینک‌های محتوای داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد محتوا و وب‌سایت شما هستند و همچنین لینک دادن به آن‌ها برای کمک به بازدیدکنندگانتان برای یافتن محتوای مرتبط‌تر مفید است.

نظارت کامل این پیوندها مورد نیاز است. یکی دیگر از ویژگی های مهم سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO این است که لینک های داخلی و خارجی را در محتوا نشان می دهد و بررسی می کند که آیا محتوا تعداد لینک های ثابتی دارد یا خیر. موجود هست یا نه؟

استفاده از کلمات دوگانه

بیشتر موتورهای جستجو برای هر پستی که ایجاد می شود روی کلمات کلیدی متفاوتی تمرکز می کنند تا به صفحه شما کمک کنند تا بدون رقابت برای رتبه بندی یکسان، رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشند.

Yoast تمام کلمات کلیدی استفاده شده قبلی شما را ذخیره می کند و هنگام استفاده از آنها به شما اطلاع می دهد.

از کلمات کلیدی در زیرنویس استفاده کنید

جنبه دیگری که گوگل و سایر موتورهای جستجو کمتر به آن توجه می کنند سرفصل ها هستند، عنوان هایی که در محتوای خود ایجاد می کنید. با این حال، همه این موارد برای ایندکس کردن محتوای شما کار می کنند و نقش مهمی در رتبه بندی کلمات کلیدی و وب سایت شما دارند.

Yoast آن زیرنویس‌ها را بررسی می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده‌اید.

اکثر مدیران وب بر این باورند که قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان حداقل یک بار برای موتورهای جستجو و خوانندگان مفید است.

لینک های ارجاع

تغییر مسیر لینک های شکسته (301 تغییر مسیر) می تواند به افراد کمک کند تا محتوای شما را پیدا کنند. در حالی که وردپرس فقط توانایی به روز رسانی این لینک ها را دارد، Yoast SEO به شما قدرت بیشتری می دهد.

از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

افزونه Yoast SEO برای وردپرس نیز این قابلیت را دارد که اطلاعات خاصی را با رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. در حالی که پست‌ها بدون این تغییرات همچنان به اشتراک گذاشته می‌شوند، می‌توانید تصاویر مختلفی را به پست اضافه کنید یا توضیحات خاصی برای فیس‌بوک و توییتر ایجاد کنید.

استفاده از این ابزار به پست‌های شما کمی سفارشی‌سازی بیشتری می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را جذب کنید و بازدید داشته باشید.

تولید محتوا به عنوان سئوی بسیار مفید در وب سایت در نظر گرفته می شود، این درایو به جذب هرچه بیشتر بازدید و دیده شدن وب سایت شما کمک می کند. کاری کنید که سئوی وب سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای مخاطبان شما مفید باشد.

Yoast SEO یکی از ابزارهای مفید برای بهینه سازی محتوای سایت های وردپرسی است، پس از آن برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید.

برای بهینه سازی وب سایت خود چه می کنید؟ آیا هنگام استفاده از روش های سئو متوجه تفاوت در تعامل بازدیدکنندگان شده اید؟

رفرنس: https://blogten.ir/nine-important-features-yoast-seo/


|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4